لوبیای کوچک گزینه ی اصلی اتلتیکو برای جانشینی فالکائو

 

Chicharito Man U چیچاریتو در سال 2011 با قراردادی 5 ساله به منچستریونایتد پیوست و در اولین فصل حضورش در الترافورد عالی کار کرد اما این فصل درخشش فن پرسی، فرصت چندانی برای او ایجاد نکرده است.

سایت گل- باشگاه اتلتیکو مادرید قصد دارد در صورت از دست دادن رادامل فالکائو و آدریانو لوپس، خاویرارناندز، مهاجم منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

باشگاه مادریدی آماده است تا با انتقالی 18 میلیون یورویی در تابستان آینده، این مهاجم مکزیکی را به خدمت بگیرد و او را به مهاجم اصلی شان تبدیل کنند.

فالکائو با درخشش خیره کننده اش در دو فصل اخیر، به یکی از پرمشتری ترین مهاجمان اروپا تبدیل شده و به نظر می رسد مدیران اتلتیکو پذیرفته اند که او در پایان فصل این باشگاه را ترک کرده و به یکی از باشگاه های چلسی، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن و رئال مادرید خواهد رفت.  

از سوی دیگر باشگاه آرسنال هم آماده است تا آدریان لوپس، دیگر مهاجم اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد و همین هفته پیشنهادی 12 میلیون یورویی برای او ارائه داده است.

احتمالا آدریان در همین ژانویه وینسنته کالدرون را ترک خواهد کرد و مادریدی ها از هم اکنون چیچاریتو را به عنوان به گزینه اصلی در نظر گرفته اند.

البته بعید است آنها بتوانند این بازیکن را در ژانویه به خدمت بگیرد اما در صورتی که یوناتیدها بتوانند لواندوفسکی را به الدترافورد ببرند، آماده اند تا پیشنهادها برای چیچاریتو را بررسی کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391 ا 14:33 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.